מרזבים לבית פרטי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מרזבים לבית פרטיכל בית צריך מרפסת. כל בית צריך מרזב. ובבתים פרטיים, חשיבותו של המרזב גוברת. מרזב הוא אומנם פטנט פשוט מאוד, רק צינור רחב שמנקז מים, אבל לעומת הפשטות שלו יש לו חשיבות רבה ועוד יותר חשוב, זה לדעת לבחור מרזבים לבית פרטי ולהקפיד על איכות המוצר ולא פחות חשוב על איכות ההתקנה.

התפקיד של מרזבים לבית פרטי

למרזב יש כמה וכמה תפקידים והכל סובב סביב מים ונוזלים אשר יכולים להצטבר על הגג. אומנם לבית פרטי יש ברבים מן המקרים גג רעפים משופע אבל גם בו יש תפקיד חשוב למרזב מה עוד, שלא פעם, כולל הבית גם גג שטוח. כאשר למשל ניתח גשם על הבית, המים נקווים על הגג. בשלב ראשון הם מצטברים. בשלב השני, באופן טבעי, הם יחפשו מקום חדש לנוע אליו והם יתחילו לחלחל דרך הגג והקירות ולגרום למהנה נזקים קשים כתוצאה מרטיבות. נזקים אלו הינם גם אסתטיים (קילופים, כתמים, עובש וכד') אך גם מהותיים, שכן המים הנכנסים לקירות הפנימיים והחיצוניים ולשלד המבנה מתחילים לכרסם ולפורר אותו והמבנה נחלש וניזוק.

ונניח והאיטום שלנו מושלם ואין חדירה של מים פנימה (ספויילר, זה כמעט לא קורה. תמיד הם מוצאים דרך לחדור). חשבו כעת על הצטברות של כמות עצומה של מים. מדובר על משקל עצום גם כן. כתוצאה מכך מופעל עומס כבד על גג הבית. לא כל הגגות בנויים היטב או לו חטפו ליקויים עם הזמן. אין זה תסריט דמיוני כלל, לפיו גג יכול לקרוס בשל הצטברות מים שכזו. התפקיד של מרזבים לבית פרטי הוא לנקז את המים שלא יצטברו ולא יחלחלו פנימה.

אז תפקיד המרזב הוא לנקז את המים ולהוביל אותם מגג הבית לקרקע אבל גם בזה יש לו תפקיד חשוב. הובלת המים וניקוזם צריכה להיות חכמה וכך למנוע הצפות בנקודת יציאת המים, או גרימת נזק לתשתיות (מרצפות, גינה) וכן למנוע פגיעה ולכלוך מן העוברים ושבים בסמוך. חשבו רגע על גשם הניתך על גג רעפים. המים יורדים בשפוע ויוצרים מסך מים כבד וסמיך. מרזים לבית פרטי אוספים את המים בצורה מסודרת ומנקזים אותם למקום בו לא יפריעו.

איכות של מרזבים לבית פרטי

כיום ניתן ליצור לא רק מרזבים פרקטיים אלא גם מרזבים מסוגננים ומעוצבים. זה פתח עולם שלם של מרזבים לבתים פרטיים. כל אחד יכול לבחור סגנון משלו, לבחור עיצוב, לבחור את המקום (בולט או סמוי יותר) בו ימוקם ויפרש המרזב וכד'. ועדיין, יש למרזב כמה נקודות חשובות בנוגע להתקנה או למקרים של החלפה בעקבות תקלה.

המרזב הוא בעצם צינור, אשר חלקו העליון נמצא בגג, שם ממוקם החור שלו. סביבת החור חייבת להיות אטומה היטב, כדי שהמים ינוקזו רק לצינור ולא לסביבתו. המרזב חייב לרדת לכיוון הקרקע אך הוא חייב לעשות זאת על ידי חישוב שיפועים נכון, כדי שהמים יזרמו בו בקלות. צינור המרזב צריך להיות רחב, כדי שלא יתקעו בו עלים, זרדים מקיני ציפורים וכד', יסתמו אותו ויביאו לחוסר תפקוד שלו. ככלל, רבות מן התקלות אצל מרזבים לבית פרטי, מקורם בסתימות כאשר התוצאה היא מים שעומדים במרזב, פוגעים בו וכן מים שלא מצליחים להיכנס אליו עקב ה"פקק" שנוצר מהסתימה. לכן חשוב מאוד לנסות לנקות את המרזבים פעם בשנה, עדיף לפני החורף.

המרזב חייב להיות מקובע היטב לקיר. אם הוא משתחרר (בד"כ עקב רוחות חזקות), יעילות השיפועים שלו נפגמת והא גם יכול לספוג מכות שיסדקו אותו או יחוררו אותו. לעיתים גם חלקי המרזב ייפרדו או יחלשו וגם שם יכולים לדלוף מים ויעשו שמות במעטפת הבית. לא מעט המומחים שלנו נקראים לעזרה ותיקון מרזבים לבית פרטי, עקב התקנה לא מקצועית של חברה לא מקצועית שלא הקפידה נכון על שיפועי המרזבים, כך שהוא הופך ללא יעיל ואף מייצר הרבה לכלכוך והפרעה לסביבה ולדיירי הבית. יש מרזבים שניתן לבצע בהם תיקון ויש מרזבים שעקב מצבם ידרשו החלפה. אנשי מקצוע מיומנים והגונים יידעו לסייע לכם בבחינת התהליך ולהמליץ עבורכם על הפתרון הטוב ביותר.

התקנת מרזבים לבית פרטי עם מקצוענים

אנשים נוטים לזלזל בהתקנה נכונה של מרזבים לבית פרטי אבל בפועל, נזקים של מרזב תקול או מורכב לא נכון הם אדירים ויכולים להגיע גם למאות אלפי ₪ אם הוזנחו. הזלזול מביא גם לכך שרבים משתמשים בכל מיני שיפוצניקים לא מיומנים בתחום. הוא אולי יודע לבנות קיר גבס אבל ההתמחות של בנית מרזבים לבית פרטי דורשת הרבה יותר. הזלזול הוא במיוחד אצל בעלי בתים פרטיים. בבניין גבוה, המרזב נפרש על פני עשרות ומאות מטרים ולכן חייב להיות מקצועי ובסטנדרט הגבוה ביותר. אבל בבית פרטי? "זה כולה 5 מטר". ובכן, לזלזול הזה יש כאמור מחיר ולא תרצו שאתם תהיו אלו שתשלמו עליו.

התקשרות עם חברה מיומנת ומקצועית בתחום המרזבים שווה זהב. זה לא רק ההתקנה האיכותית, הבטוחה והאמינה, שמובילות לראש שקט. זו גם אפשרות להתייעץ על סוגי המרזבים, היתרונות מול החסרונות של כל אחד, לבחור עיצובים וסגנונות שונים ולקבל מרזב שבאמת ישרת אתכם נאמנה.

מרזבים לבית פרטי
לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו
התקנת מרזבים

ברוכים הבאים לאתר שלנו! צריכים התקנת מרזבים? ייצור, תכנון, התקנה ותיקון מרזבים עם החברה המובילה בארץ​. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו אלינו