התקנת מרזב פלסטיק

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

התקנת מרזב פלסטיקהתקנת מרזב פלסטיק היא בהחלט אפשרית, אבל בחלק גדול מהמקרים אנשים יעדיפו להתקין חומרים אחרים הנחשבים קשיחים יותר. עם זאת, חשוב לדעת כי ב"פלסטיק", הכוונה היא בעצם לסוגים של פלסטיק מוקשח. חומרים אלו מאוד עמידים, איכותיים ומחזיקים מעמד. הנה מה שצריך לדעת בנושא התקנת מרזבים מפלסטיק, המשיכו לקרוא.

כל עוד אתם מעוניינים להתקין מרזב, תהיה לכם את האפשרות לבחור בין סוגים רבים ושונים של מרזבים. פלסטיק מוקשח נחשב מאוד קשיח ועמיד, אבל במקביל כדאי לבדוק גם לגבי הסוגים האחרים, אילו מטרות הם משרתים ועד כמה הם יעילים לעומת הפלסטיק. אז, לפני שמזמינים אנשי מקצוע, חשוב לזכור כי מרזבים הם רב תכליתיים, מגוונים בחומריהם ונמכרים בכל מיני טווחי מחירים. הנה המרזבים הכי נפוצים בישראל, המשיכו לקרוא. 

מדוע מרזבים מפלסטיק מומלצים ומהם יתרונותיהם?

באופן כללי, מרזבי מתכת או אלומיניום מסורתיים עשויים להחליד, מה שלא קורה במרזבים מפלסטיק. מרזבי פלסטיק מוקשח אינם מחלידים או מפתחים קורוזיה, אבל מרזבים אלו כן עשויים להיסדק יותר בקלות מאשר פלדה, ברזל, אלומיניום וכולי. 

בנוסף ליתרונות העמידות של מרזבי פלסטיק, הם גם קלי משקל כך שהם לא מעמיסים יותר מדי על הגג או על מעטפת הבניין. כנגזרת מקלות המשקל של מרזבי פלסטיק, גם קל יותר להתקין אותם מאשר מרזבים אחרים. יתרה מכך, מרזבי פלסטיק מחזיקים מעמד טוב יותר בתנאי מזג אוויר כמו ברד, גשם כבד ושלג שמאופיין יותר ברמת הגולן ובצפון הארץ.

המרזבים הנפוצים בישראל – מה קיים בשוק ומה מומלץ? 

  • מרזבי פלסטיק מוקשח 

מרזב פלסטיק מוקשח עובר תהליכי חימום (לעיתים בתנור) ועיבוד, מה שהופכים אותו לחומר גלם ייעודי מצוין עבור מרזבים בכל האורכים. כתוצאה מעמידותם הגבוהה, לא צריך להחליף מקטעים שלהם לעיתים קרובות כתוצאה מבלאי, יושן, חלודה וכולי.

  • מרזבי נחושת

אם מחפשים חומר שיחזיק מעמד במשך שנים ארוכות קדימה, נחושת הוא חומר הגלם שכדאי לבחור. מרזבי נחושת עמידים מאוד והם יכולים לעמוד בתנאי מזג אוויר קיצוניים, למרות שבישראל תנאי מזג האוויר יחסית מתונים בחורף. כמו כן, מרזבי נחושת לא יחלידו כמו חומרי גלם אחרים.

  • מרזבי פלדה

מרזבי פלדה הם בחירה די פופולארית, מכיוון שהם חזקים ואמינים מאוד. הם אמנם לא מתפרקים בקלות מפגעי מזג האוויר, אבל יש להם פוטנציאל להחליד לאורך זמן. עם זאת, עם תחזוקה נכונה, מרזבי פלדה יישארו במצב תקין לאורך שנים.

  • מרזבי PVC

גם המרזבים האלו נחשבים עמידים ובמחיר סביר, מה שהופך אותם לאופציה פופולרית עבור בדומה למרזבי האלומיניום. שלא כמו מרזבי מתכת, PVC אינו מחליד ולכן יש פחות סיכוי להזדקק לתיקונים או החלפות בעתיד.

  • מרזבים מפח מגולוון

מרזבי פח מגולוון המרזבים האלו הם בחירה פופולארית נוספת, והם בדרך כלל זולים יותר מחומרים אחרים. מרזבים מגולוונים לא מחלידים באותה הקלות כמו חומרים אחרים, כאשר החומר המגולוון למעשה עובר חיזוקים בחום או בקור כדי להבטיח את עמידותו.

  • ברזל, סגסוגות מתכת ואבץ 

כל הנ"ל הם כולם חומרים חזקים שיחזיקו מעמד שנים רבות אם יישמרו כראוי. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי חלק מהמרזבים האלו יכולים להיות מאוד יקרים. מצד שני, הם עשויים להצריך פחות תחזוקה, ככה שההוצאות עשויות להתאזן בטווח הארוך. 

אילו תיקונים נפוצים במרזבים מפלסטיק?

אמנם מרזב מפלסטיק נחשב יחסית עמיד וחסין מפני נזקים שונים, אבל כמו עם כל מוצר אחר, ישנן כמה בעיות אפשריות במרזבים אלו. הבעיות הכי נפוצות במרזבי פלסטיק הן: 

  • נפילה או התרופפות של חלק מהמקטעים של המרזב. 
  • סדקים בחלק מהמקטעים או בחיבורים של המרזב. 
  • סתימות לאורך אורכו של המרזב. 
  • נזילות מים עקב חלקים סדוקים במרזב.

התקלות הנ"ל יכולות להתרחש כאשר המרזב אינו נתמך כראוי לאורכו, או שמא הוא מלכתחילה לא הותקן כמו שצריך. כך או כך, התיקונים שלעיל יצריכו הסתייעות באנשי מקצוע כמו גגנים או אינסטלטורים שמכירים את סוגי המערכות האלו. 

אפשר לתקן מרזבים לבד? – עדיף שלא! 

אם יש בבניין מרזב פלסטיק שצריך תיקון, עדיף שלא לקחת סיכונים. ברוב המקרים סוגי העבודות האלו יצריכו עבודה בגובה, מה שמצריך אישור עבודה ייעודי לכך. בישראל ובמדינות מתוקנות אחרות בעולם, עבודה בגובה ללא היתר היא אינה חוקית. לכן, אם יש מרזבים מפלסטיק תקולים, סדוקים, פגומים או נוזלים, תמיד חשוב קודם כל להתייעץ עם אנשי מקצוע. 

כמו כן, חשוב לקחת בחשבון כי דחיית התיקון של המרזבים יכולה להוביל להחמרת המצב. אם מבחינים בתקלה כזאת או אחרת במערכת המרזבים, חשוב לטפל בכך כמה שיותר מהר. כאשר דוחים תיקון תקלות במרזבים, כמו למשל פתיחת סתימות, המרזב אט-אט הולך ונעשה יותר בעייתי. במקרים אלו, סתימות יובילו להיווצרות לחצים בתוך המרזב, מה שיוביל בסופו של דבר להתפרקותו ולהתרופפות חלקים. 

לא בטוחים מה בדיוק התקלה במרזב? "המרכז התקנת מרזבים" עומד לשירותכם.

השאירו פרטים כעת, קבלו ייעוץ ללא התחייבות מאת גגנים או שרברבים מורשים. 

התקנת מרזב פלסטיק
לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו
התקנת מרזבים

ברוכים הבאים לאתר שלנו! צריכים התקנת מרזבים? ייצור, תכנון, התקנה ותיקון מרזבים עם החברה המובילה בארץ​. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו אלינו