תיקון מרזב פנימי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תיקון מרזב פנימיבעוד שישנם סוגים שונים של מרזבים, כולל מרזבים פנימיים, אנכיים, חיצוניים ואופקיים, חשוב לדעת תמיד שהמרזב עובד בצורה תקינה. כאשר המרזב אינו תקין, הבעיות לא מאחרות מלהגיע והן עשויות להיות הרסניות. מה חשוב לדעת על תיקון מרזב פנימי? המשיכו לקרוא.

מרזב פנימי, כשמו כן הוא, הינו מרזב אשר מותקן בגג המבנה ויש לו 2 פתחים: האחד בגג והפתח השני בתחתית המבנה. אלו הם מרזבים שנחשבים מאוד יעילים שכן הם מיועדים לנקז ולנתב את המים ישירות למקומם – גינת המבנה. בתוך כך, תיקון מרזב פנימי הוא משהו שאסור לדחות, אחרת עלולים להתרחש אחד מהתרחישים הבאים:

  • קריסת מרזב: תרחיש זה יכול לקרות כאשר נוצר לחץ בתוך המרזב עקב סיבות שונות (כמו סתימות), מה שיוביל לבסוף לקריסתו המוחלטת או החלקית (הוא יכול גם לצנוח חלקית).
  • נזילות מים: נזילות מים הן אחד האיומים הכי גדולים על מבנים, מה שיכול להסתיים אמנם רק בנזילות מים לתוך הדירות, אבל יכול להסתיים גם בבעיות מבניות ושלדיות של המבנה. 
  • עובש וטחב: ידוע כי עובש וטחב הם חלק מהגורמים לבעיות נשימה שונות, כאשר עובש נוצר בד"כ במקרים בהם יש סתימות במרזבים או נזילות מים. 
  • קורוזיה וחלודה: קורוזיה וחלודה הן אחת המחלות הכי חמורות של מרזבים, יש היגידו אפילו ה-"סרטן" של מרזבים. כאשר דוחים תיקון מרזב פנימה, הקורוזיה יכולה לגרום לפירוק הכללי של המתקן. 
  • הצפות ואגירת מים: הצפות, נזילות ואגירת מים הם חלק מהגורמים הכי מהותיים למשיכת מזיקים מסוגים שונים. כאשר המרזב אינו תקין, חולדות, תיקנים ועוד כל מיני הפתעות לא רצויות יבקרו את הגג. 

תקלות מרזב: אילו תיקונים נפוצים במרזבים?

כמו כל חלק אחר בבית או בבניין, גם מרזבים יכולים להיות מועדים לתקלות, בעיות שונות ותיקונים. בתוך כך, בעיות מרזבים נפוצות כוללות סתימות ברמות שונות ומחומרים שונים, כמו גם הצפות מים בעקבות אותן סתימות במרזבים. עם זאת, נזילות וחורים הם לא מאוד נדירים במרזבים, כמו גם מקרים בהם מרזבים פשוט צונחים או אפילו קורסים לגמרי עקב בלאי חמור. זה מאוד מסוכן, לא מאוד נפוץ, אבל גם זה קורה. 

כמו כן, חלק מהמרזבים עשויים בשלב מסוים להתרחק או להתנתק מהקיר או מקו הגג, מה שיצריך את חיבור המרזב מחדש והחלפת צירים וחיבורים. יתרה מכך, גם חלודה היא תקלה נפוצה במרזבים, מה שיכול להוביל לכך שהמרזב פשוט יתרופף או שמא חלקים ממנו יתפוררו עד כדי התפרקות.

עלויות: כמה עולה תיקון מרזבים? – מחירון לשימושכם

רגע לפני שאתם מזמינים גגנים או אינסטלטורים עבור תיקון מרזב פנימי, חשוב לבדוק מחירי תיקון מרזבים פנימיים. בממוצע, עלויות התיקון יכולות לנוע בין מאות שקלים ועד אלפי שקלים בודדים. אם אתם רוצים לברר מחירים בצורה פרטנית יותר, הנה מחירון תיקון מרזב פנימי, חיצוני וסוגי תקלות:

סוג התיקון או השירות מידע הכרחי  מחיר לשירות\תיקון מרזב
בדיקה ע"י גגן או שרברב יש לוודא כי לאיש המקצוע יש אישור עבודה בגובה במקרה שהעבודה בגובה.  כ-250 ₪ – 450 ₪ לא כולל את תיקון התקלה.
פתיחת סתימה במרזב פנימי חשוב ראשית לאפיין את סוג הסתימה וממה היא נגרמה. כ-350 ₪ – 900 ₪ 
תיקון מרזב פנימי ללא הרס תיקון זה מתבצע בשיטה הנקראת אינוורסיה. כ-2,000 ₪ – 4,100 ₪ 
תיקון נקודתי של מרזבים לרוב יהיה מדובר על עבודות איטום נקודתיות. כ-750 ₪ – 1,550 ₪ בהתאם להיקף התיקון. 
ניקוי מרזב פנימי ללא בעיות גישה מחיר ייקבע בהתאם לשיפוע המרזב. כ-750 ₪ – 1,300 ₪
ניקוי מרזבים פנימיים עם בעיות גישה כולל תיקונים פנימיים במרזב. כ-700 ₪ – 1,200 ₪ עבור גגות תלולים. 
תיקון שיפוע במרזב מחיר נקבע ע"פ אורך המרזב. כ-400 ₪ – 1,050 ₪ 

 

יש לציין, המחירים הנ"ל משקפים את השוק באופן מלא כמעט, למעט מקרים בהם יש צורך בתיקונים מותאמים אישית. למשל, במקרים בהם צריך להחליף מקטעים ספציפיים במרזב, מה שעשוי להסתכם בכמה מאות שקלים בודדים לכל מקטע. 

כיצד לגשת לתיקון מרזבים פנימיים?

בשלב הראשון, חשוב להבין שהעבודה הזאת היא לא רק מורכבת ומצריכה כלים מקצועיים, אלא גם מסוכנת. עבודות מרזבים בדרך כלל כוללות עבודה בגובה, וזה משהו שאסור להסתכן בו אלא אם הוכשרתם לכך ספציפית. בכל מקרה בו אתם צריכים תיקון מרזב פנימי או חיצוני, עדיף לקבל סיוע מקצועי בלבד. 

בעזרת "המרכז התקנת מרזבים", אתם יכולים למצוא אינסטלטורים וכן גגנים בכל עיר בארץ, בעלויות נוחות ועם המלצות בהתאם. אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים, לקבל כמה הצעות מחירים ולבחור באנשי המקצוע הכי מומלצים בעירכם. "המרכז התקנת מרזבים" עובד בשיתוף פעולה עם המתקינים הכי מומלצים בכל רחבי הארץ, מה שניתן לאמת בעזרת המלצות שמקבלים ישירות מאנשי המקצוע. עם ניסיון רב בתחום, שנים של ותק בשטח ושירות מהימן, אתם בידיים טובות. 

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף, הצעות מחיר ועוד. 

תיקון מרזב פנימי
לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו
התקנת מרזבים

ברוכים הבאים לאתר שלנו! צריכים התקנת מרזבים? ייצור, תכנון, התקנה ותיקון מרזבים עם החברה המובילה בארץ​. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו אלינו