מרזבים לגג רעפים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מרזבים לגג רעפיםלאלו המכינים את הבית לקראת החורף, צפויות כמעט תמיד כל מיני הפתעות שונות, כולל מרזבים לגג רעפים שצריכים תיקון נקודתי או רחב יותר. רגע לפני התקנת מרזב גג רעפים או תיקונו, חשוב לקחת בחשבון כמה פקטורים שישליכו ישירות על הכיס ועל איכות העבודה.

חיפשתם וחיפשתם, אבל אתם לא מוצאים פתרון ניקוז מים יעיל עבור גגות רעפים? אם ככה, יש לדעת כי מרזבים הם אחד מאותם פתרונות המאפשרים ניקוז אפקטיבי ויעיל במיוחד. אותם מי גשמים אשר מצטברים בגג, הם הנוזלים שיכולים לגרום לאי אלו תקלות ובעיות שונות, כמו למשל חלק מהבעיות הבאות:

  • בעיות מבניות ושלדיות.
  • חלחול מים לתוך הנכס.
  • ריקבון של חומרי איטום מבנים.
  • נזק מסוכן לתשתיות ומוצרי חשמל.
  • צמיחה של עובש, טחב, משיכת מזיקים ועוד.

ממה עשויים מרזבים וכמה זמן יחזיקו מעמד? 

מרזבים מסוגים איכותיים בדרך כלל יכולים להחזיק מעמד לאורך שנים רבות. כמו כן, התחזוקה של מרזבים מסוימים פשוטה למדי. יחד עם זאת, יש בשוק סוגים רבים ושונים של מרזבים, מה שהופך את הבחירה למעט מורכבת. בתוך כך, אלו הם החומרים הנפוצים בייצור מרזב גגות רעפים:

  1. מרזבי קולטן. 
  2. מרזבי PVC.
  3. מרזבים עשויים פח מגולוון, אלומיניום, פלדה ועוד.
  4. מרזבי אבץ.

בין אם בוחרים בסוג הזה או האחר מהרשימה שלעיל, חשוב לוודא כי סוג המרזב מתאים לסוג הגג. מכיוון שכל גג צריך מרזב, כדאי לבדוק מראש מהו סוג המרזב שקיים כרגע בגג. לפני שמחליפים אותו, אפשר לשקול מעבר לחומרים עמידים יותר מאשר מה שמותקן כרגע בגג. 

שיקולים דקורטיביים ופונקציונאליים בבחירת מרזב

בסופו של דבר, צריך לקחת בחשבון כמה וכמה שיקולים כאשר מתקינים מרזבים לגג רעפים, לרבות השיקולים הדקורטיביים והפרקטיים. מבחינת פרקטיות, מרזב גגות רעפים אמור לבצע את המשימה האוטומטית של ניתוב מי הגשמים לגינה. בכך, המרזבים מונעים שפיכה ופיזור של מים בנכס. 

מבחינה דקורטיבית, ניתן לרכוש מרזבים בכל מיני עיצובים שונים, כאשר מה שישליך על העיצוב של המרזב הוא סוג חומר הגלם המשמש בייצור המרזב. באופן כללי, המרזבים מתחלקים ל-2 סוגי עיצוב עיקריים:

  1. מרזבים אנכיים
  2. מרזבים אופקיים

יש לציין, הבחירה בין מרזב אנכי לבין אופקי תיפול על סוג הנכס והאופן שבו הוא בנוי. 

יש להשקיע גם בחיבור המרזב לגג

מלבד התקנה מקצועית של מרזבים לגג רעפים, חשוב לקחת בחשבון גם את הנושא של חיבור המרזב לגג עצמו. באופן כללי, הדגש הכי חשוב בעת התקנת החיבור הוא: להצמיד את המרזב בצורה הדוקה לקיר. כל עוד המרזב צמוד היטב לקיר, הוא אמור לבצע את עבודתו נאמנה. 

כמו כן, בעת התקנת החיבור של המרזב לגג, יש ליצור פתח ניקוז על הגג. את פתח הניקוז הזה יש להשאיר פתוח לזרימת מים, מה שיאפשר להם לזרום החוצה מהנכס. כאשר ממקמים את החיבור ואת פתח הניקוז, חשוב למקם אותם במיקום שבו לא קיימים אלמנטים שיכולים לחסום את זרימת המים. 

כמה עולה התקנת מרזבים לגג רעפים?

עלויות התקנת מרזבים לגג רעפים נעות בין כמה מאות שקלים למטר רץ, כאשר המחירים ייקבעו לפי כמה גורמים שונים. בין הגורמים שישליכו על מחיר מרזב גג רעפים, אפשר למצוא את הבאים:

  •  סוג חומר הגלם בייצור המרזב: בעוד שמרזבי אלומיניום נחשבים הכי זולים, מרזבי אבץ יהיו היקרים ביותר.  
  • נוחות ההתקנה: אם קיימות בעיות גישה, מחיר ההתקנה יהיה לרוב גבוה יותר. 
  • אורך המרזב: מחיר התקנת מרזבים לגג רעפים מהווה נגזרת ישירה מאורך המרזב. 

בממוצע, מחיר התקנת מרזבים לגג רעפים יכול לנוע בין כ-350 ₪ ל-750 ₪ למטר רץ. 

טיפים למציאת מתקיני מרזבים לגגות רעפים 

אם מחפשים מתקינים מקצועיים עבור מרזבים לגגות רעפים, המקום הטוב ביותר להתחיל בו הוא האינטרנט. "אלוהי" האינטרנט כולל בתוכו ביקורות על מתקנים לפי ערי מגורים ברחבי הארץ, כמו גם האפשרות של השוואת מחירים בין מרזבים לגגות רעפים. בסופו של דבר, האינטרנט הוא המקום הכי טוב להתחיל בו כדי:

  1. להוזיל עלויות התקנת מרזבים לגגות רעפים. 
  2. למצוא מתקינים לפי ערי מגורים בארץ.
  3. לבדוק מי אנשי המקצוע הכי מומלצים בכל עיר.

טיפ חשוב, כדאי לקבל כמה הצעות מחירים ממתקינים שונים. 

השוואת מחירים בין מתקיני מרזבים – למה כדאי? 

בעוד שההמלצה היא לקבל כמה הצעות מחירים, בד"כ יהיה אפשרי להסתפק ב-2 הצעות מחירים ממתקינים שונים. כך, יהיה ניתן להשוות בין סוגי השירותים, המחירים שלהם וסוגי המרזבים השונים שיש למתקינים להציע. באופן הזה, אפשר לקבל את התמורה הכי טובה לכסף.

אם אתם לא בטוחים באיזה סוג מרזב גגות רעפים לבחור, צוות "המרכז התקנת מרזבים" זמין לסייע לכם בשירות הלקוחות הטלפוני. כמו כן, ניתן לפנות במייל או להשאיר פרטים ולקבל את המידע הנדרש לכם. לסיכום, עשו מה שנדרש כדי לשמור על הנכס יבש בחורף הקרוב. 

מרזבים לגג רעפים
לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו
התקנת מרזבים

ברוכים הבאים לאתר שלנו! צריכים התקנת מרזבים? ייצור, תכנון, התקנה ותיקון מרזבים עם החברה המובילה בארץ​. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו אלינו