התקנת מרזבים בחולון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

התקנת מרזבים בחולוןאם תסתכלו על מבנים מסביב ואפילו על המבנים שלכם, תוכלו לראות צינורות שיורדים מכיוון הגג לחצר הבית או למקום חיצוני אחר – אלו נקראים מרזבים. כל בית נדרש להתקין מרזבים כדי להבטיח אי פגיעה בתשתיות המבנה. ישנם סוגים שונים של מרזבים ואופי ההתקנה הוא קריטי כדי שבאמת נוכל לקבל את התוצאה הרצויה. ריכזנו לפניכם את כל המידע אליו אתם נדרשים לפני התקנת מרזבים בחולון.

 

מה תפקידם של המרזבים?

במיוחד בחולון הארץ שם הגשמים נמצאים באופן תדיר יותר, יש למרזבים תפקיד חשוב. יש להבדיל, ישנם מרזבים פנימיים ומרזבים חיצוניים. מרזבים פנימיים נמצאים בתוך הקירות בחלק הפנימי של המבנה, ואילו מרזבים חיצוניים נמצאים בחלקו החיצוני של המבנה. אין הבדל בין התפקוד של המרזבים, לשניהם מטרה זהה רק שכאן מדובר על עניין קוסמטי בלבד. התפקיד של מרזבים הוא למנוע מים עומדים בגג הבית ובכל מקום אחר במבנה שלכם. המרזבים בדרך כלל יורדים מהגג ואפילו מפרגולה למקום חיצוני שאינו פוגע ביסודות המבנה.

למרזבים תפקיד חשוב. מים עומדים יכולים לגרום לסדקים במבנה, לרטיבות, עובשים וטחב. במקרים קיצוניים מים שעמדו הרבה זמן גם יכולים לחלחל לתוך המבנה ולגרום להרס של חפצים אישיים וריהוט. עקב כך, כל מבנה נדרש להתקין מרזב. ישנם סוגים שונים של מרזבים כאשר הפופולרי מבניהם הוא מרזב אלומיניום – נדבר בהמשך על ההבדל בין הסוגים ומה עדיף לכם לבחור. התקנת המרזב נעשית בכמה שיטות ובהתאם לגישה שיש לאותו אזור. במקרה בו מדובר על מבנה רק קומות, ייתכן והפתרון היחיד יהיה באמצעות סנפלינג ובמקרים כאלה המחיר מתייקר. יש לקחת בחשבון מורכבויות ומשתנים, כמו מקומות בהם יש חשיפה של ענפי עצים, מקומות בהם יש ציפורים וכמו כן, לאן מחלחלים המים. כאשר אתם בוחרים בעל מקצוע עם ניסיון רחב, הוא ידאג לבצע את העבודה בצורה נכונה בהתאם לתנאי המקום.  

כמה עולה התקנת מרזבים בחולון?

המחיר של התקנת מרזבים מושפע מהרבה גורמים, אך לרוב טווח המחירים למרזב ממוצע לפי מטר רץ ינוע בין 200 ל-350 ש"ח. שימו לב, כאשר אנחנו מדברים על מטר רץ מתייחסים לכל זווית בתור מטר רץ. לדוגמא, אם מדובר על מרזב נחושת שסך כל האורך שלו עומד על שלושה מטרים, אך יש לו 2 זוויות, המחיר יהיה זהה למרזב נחושת שסך כל אורכו עומד על חמישה מטרים. אחרי ששמנו את זה מאחורינו, הגיע הזמן לדבר על המחירים לפי מטר רץ. לפניכם מחירון המתייחס אל התקנת מרזבים בחולון, המחירים שאנחנו מציינים כוללים את חומר הגלם וההתקנה עצמה:

  • המחיר של התקנת מרזב מפח הוא: 220 עד 350 ש"ח למ"ר.
  • המחיר של התקנת מרזב אלומיניום הוא: 220-300 ש"ח למ"ר.
  • המחיר של התקנת מרזב מנחושת הוא: 570-700 ש"ח למ"ר.
  • המחיר של התקנת מרזב מאבץ הוא: 450-600 ש"ח למ"ר. 

 

איך אדע שהמרזב שלי לא תקין?

יש מספר דרכים לזהות שיש לקות כזאת או אחרת במרזב שלכם. תחילה, אם מופיעות רטיבויות בבית או נזילות, ייתכן ולא מדובר על פגיעה בצנרת, אלא הפגיעה הוא במרזב. ניתן לאתר מהיכן הרטיבות נובעת ואם היא סמוכה ליציאת המרזב אפשר לטפל באופן נקודתי. כמו כן, אפשר לעלות לגג בזהירות ולבדוק האם יש ניקוז של המים דרך המרזב או שהמים עומדים בגג – מים עומדים גם הם מובילים לרטיבות. אם מדובר על מים עומדים נרצה תחילה לבדוק שהפתח של המרזב אינו סתום – אפשר גם להשליך מים באופן ידני דרך המרזב כדי לבדוק שאין שום דבר שחוסם אותו. 

במקרים מסוימים, יכול להיות שהמרזב לא מבצע את העבודה שלו בגלל זווית לא תקינה או בגלל שיש נזקים לאורך המרזב. במקרה כזה, יש לקרוא לבעל מקצוע שבוחן את המרזב לכל אורכו. בדיקת מרזבים כוללת צילום פנים צנרת כדי לשלול תקלות שונות במרזב. חשוב להדגיש, גם כאשר מדובר על מרזב פנימי אין צורך לשבור בבטון, אלא ניתן להשתמש באמצעים שונים כמו מצלמה תרמית. לאחר זיהוי התקלה ניתן לפתור אותה באופן נקודתי, אם המרזב עצמו ישן וסביר להיות חשוף לעוד תקלות בהמשך, ייתכן והבחירה הנכונה תהיה דווקא להחליף אותו.

ניקוי מרזבים

התקנת מרזבים בחולון היא דבר אחד, אבל גם לאחר ההתקנה יש לקחת בחשבון שצריך לתחזק את ניקיון המרזבים. תהליך הניקוי אינו מורכב, אבל יש לחלק אותו בהתאם לסוג המרזב – מרזבים חיצוניים או פנימים. כאשר המרזב הוא פנימי (שאינו ניתן לראות והוא נמצא בתוך בטון או מתחת לרעפים), תהליך הניקיון הוא מעט יותר מורכב. תהליך הניקיון כולל שטיפה פנימי, בחינה שאין חלודה, וכמובן בדיקה כוללת של הזוויות של המרזב. במהלך הניקיון גם יוכל לזהות בעל המקצוע תקלות שונות או לקות כזאת או אחרת של המרזבים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו
התקנת מרזבים

ברוכים הבאים לאתר שלנו! צריכים התקנת מרזבים? ייצור, תכנון, התקנה ותיקון מרזבים עם החברה המובילה בארץ​. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו אלינו