התקנת מרזבים מחיר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

התקנת מרזבים מחירמתי בפעם האחרונה בדקתם את המרזב שלכם? אם גם אתם סובלים מרטיבות, אם גם אתם רואים שהמרזב שלכם לא עובד בצורה תקינה או אם אין לכם בכלל מרזב, הגיע הזמן שתכירו את החשיבות בהתקנת מרזבים. למרזבים יש תפקיד חשוב בשמירה על יסודות המבנה. לכן, אם כבר השקעתם סכום לא מבוטל על הדירה שלכם, כדאי שתשמרו עליה כמו שצריך. 

מהם מרזבים?

למרזבים תפקיד חשוב כדי לשמור על יסודות המבנה, למנוע עובש, טחב והצפות. המטרה המרכזית של מרזב הוא להניע מים מצטברים מהגג מחוץ לבית, כך בעצם נמנעת הצפה וניתן לשמור על תקינות המבנה. ישנם סוגים שונים של מרזבים, אופיים משתנה בהתאם לחומר הגלם ממנו הם עשויים, בהתאם לבנייה שלהם ובאם מדובר על מרזב פנימי או חיצוני. לרוב החומר ממנו יהיה עשוי המרזב הוא אלומיניום, עם זאת ניתן למצוא מרזבים העשויים מחומרי הגלם הבאים: וויניל, נחושת ועוד. סוג החומר נבחר בהתאם לתקציב ובהתאם למה שנדרש באותה סיטואציה, לכל חומר יש את היתרונות והחסרונות שלנו.

נדמה שהמרזבים לא באמת קריטיים, אבל אם נצלול פנימה נוכל להבין את החשיבות של מרזב תקין. המרזב בתפקידו אחראי על שינוע המים לחלקו החיצוני של הבית. לרוב המרזבים מתחילים מהגגות ועוברים לצד הבית, כך הם שומרים על יסודות המבנה תקינים ללא מגע קבוע עם מים (גג, קירות חיצוניים ועוד). כאשר אין מרזב בבית, המים מצטברים ויכולים לגרום לקילופי צבע, עובש, ניפוח קירות ואף לחדור לתוך הבית ולפגוע בחפצים האישיים שלנו. בגלל כל הסיבות האלה חשוב להתקין מרזב בבית, אבל יותר חשוב הוא גם לשמור על תקינות המרזב. 

התקנת מרזבים מחיר – מרזב פנימי לעומת חיצוני

מרזב פנימי הוא מרזב נמצא בתוך המבנה עצמו, לרוב הוא יהיה בקירות ופתח הניקוז שלו יהיה בדפנות החלל והחוצה. מרזב פנימי תקול יכול להוות בעיה חמורה, מכיוון שיש לו גישה לחלקו הפנימי של הבית. התקנת מרזב פנימי היא פחות נפוצה, אך כן מצויה בעסקים ובבתים פרטיים כאשר אין אפשרות או אין רצון להתקין מרזב חיצוני. לעיתים, המרזב הפנימי נועד גם כדי לתת מענה לחללים רטובים בתוך מבנה, אך לרוב מדובר על עניין של קוסמטיקה. 

מרזב חיצוני הוא מרזב שלרוב יוצא מגג המבנה, בין אם מדובר על גג שטוח או גג רעפים. מדובר על מספר מרזבים שבעצם מובילים את המים המצטברים מנקודה אחת לנקודה אחרת. בימי החורף המים מצטברים על הגג וכאשר אין שיפוע נכון ומרזב, המים עשויים להימצא באותו מקום לאורך זמן. עקב שהות ארוכה של המים, נוצרים סדקים, המים מחלחלים לתוך בטון ועשויים לגרום להצפות, רטיבות, עובשים ופגיעה ביסודות המבנה.

התקנת מרזבים מחיר – כמה זה עולה?

לפני שנעדכן במחירון, חשוב לדעת שיש כמה גורמים שמשפיעים על המחיר אותו נשלם בסופו של דבר על ההתקנה. תחילה, כפי שפתחנו ואמרנו יש חומרי גלם שונים להתקנת מרזב, לכל חומר גלם יש את היתרונות שלו. כיום השיטות הפופולריות ביותר הן מרזבים מאלומיניום או מרזבים מפח. מעבר לכך, יש עוד אופציות שנחשבות ליקרות יותר כמו מרזב נחושת ואף מרזב אבץ. חשוב להדגיש, כאשר אנחנו בוחרים להתקין מרזב אנחנו צריכים להסתכל קדימה, יש מרזבים שתוחלת החיים שלהם עומדת על 5 שנים, זאת לעומת מרזבים יוקרתיים יותר שיכולים להחזיק עשרות שנים עם תחזוקה נכונה.

המחיר נקבע לפי מטר רץ, המחיר עשוי להשתנות בהתאם למורכבות ההתקנה והגישה למקום. המחיר אינו אמור להשתנות באופן דרמטי כאשר מדובר על מרזב פנימי או חיצוני. כמו כן, יש ענייני קוסמטיקה ובחירה של עיצוב מסוים שכן יכול להשפיע על המחיר. הדרך הטובה ביותר לבדוק את המחיר המשתלם ביותר הוא על ידי השוואת מחירים. בשביל זה, ריכזנו לכם מחירון המתייחס אל התקנת מרזבים.

התקנת מרזבים מחיר – מחירון

סוג מרזב מחיר למטר רץ הערות
מרזב אלומיניום 220-300 ש"ח כולל התקנה
מרזב מפח מגולוון 220-350 ש"ח כולל התקנה
מרזב נחושת 500-700 ש"ח מרזב יוקרתי, עמיד לאורך שנים. המחיר כולל התקנה.
מרזב אבץ 380-580 ש"ח כולל התקנה.

דגשים להתקנת מרזבים

התקנת המרזב מבוצעת באופן קפדני ולכן, חשוב לבחור בבעל מקצוע שיש לו את ההסמכה המלאה לכך. ברגע שישנה התקנה לא לפי הסדר הנכון, המרזב לא יעשה את העבודה ותמצאו את עצמכם עם אותה בעיה. תחילה, יש לוודא שפתח יציאת המים אינו נוגע במרחב הציבורי. כמו כן, יש להתקין את המרזב בזווית, כך שלמעשה לא יכולים להיות גורמים שיפריעו למהלך תקין (קן ציפורים). שימו לב, המרזב עצמו אמור להיות בשיפוע קל של לפחות 5 ס"מ מהמקום הגבוה למקום הנמוך – כך אנחנו נמנע הצפה ועמידה של מים שיכולים לגרום לבלאי במרזב. את כל הדגשים האלה, בעל מקצוע מנוסה יידע לעשות באופן עצמאי, אך לכם בתור לקוחות חשוב להכיר את ההתקנה הנכונה.

התקנת מרזבים מחיר
לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו
התקנת מרזבים

ברוכים הבאים לאתר שלנו! צריכים התקנת מרזבים? ייצור, תכנון, התקנה ותיקון מרזבים עם החברה המובילה בארץ​. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה:
חייגו אלינו